Кримському автобізнесу санкції не перешкода

Аналізуй, Економіка
wikipedia.org

wikipedia.org

В буремні і неспокійні дев’яності кожен крутився як міг. Майже усі наші співвітчизники, теперішні мільйонери та мільярдери свій стартовий капітал заробили у період “дербану” країни. Шляхи отримання бажаних статків були різними, але модель їх отримання була однаковою — бачу мету, не бачу перешкод. Одним з яскравих представників подібного підйому у Криму є депутат так званої “державної ради Республіки Крим” від партії “Єдина Росія”, в минулому — депутат від партії “Союз”, а згодом член “Партії Регіонів” Михайло Смолянов, він же і Президент групи компаній “Автодель”. Слід зазначити, що усі члени “Партії Регіонів” Криму першими вишикувались у чергу, аби проголосувати на псевдореферендумі, а коли РФ все ж таки приєднала півострів до своєї території, остаточно і майже повним складом перейшли до лав “Єдиної Росії”. 

Компанія “Автодель” виникла у 1993 році, а вже на початку-середині “нульових” корпорація нараховувала 8 магазинів автозапчастин, 5 автосалонів, 4 станції технічного обслуговування, відділ по експертній оцінці автотранспорту, спеціалізований сервіс BMW, станцію техобслуговування NISSAN, комплекс спеціалізованих складських приміщень та автомобільне охоронне підприємство “Щит”, яке щільно співпрацювало із ТОВ “Кедр” (щось на кшталт “Оплоту” в Харкові) — така собі “контора із заготівлі рогів і копит” та Спортклуб за сумісництвом. Активним учасником “Кедру” був пан Аксьонов. До речі, не останню роль зіграло товариство у забезпеченні спокою змовників так званою “самообороною”. Тепер пан Аксьонов хоче цю “самооборону” легалізувати та ще на додачу створити військове козацьке товариство.

Щодо власника цього автомобільного бізнесу, який “нажитий непосильною працею”, пана Смолянова – народився він у Краснодарському краї, закінчив Кубанський сільськогосподарській інститут, працював інженером-механіком та секретарем комітету комсомолу за сумісництвом на Сімферопольській птахофабриці “Південна”, згодом став заступником генерального директора комбінату “Кримська троянда”, потім була посада генерального директора Таврійської інвестиційної біржи.

Ще цієї весни кримський авторинок знаходився у глибокому занепаді. Українські дилерські центри зупинили поставки нових автомобілів, а разом із ними і комплектуючих на півострів, що поставило під велике питання існування багатьох автосалонів і сервісних центрів в Криму. Але восени ринок несподівано пожвавився. На окупованій території почали діяти дилерські центри провідних виробників. Складається враження, що світові автовиробники не дивляться телевізор і навіть уявлення не мають про введені по відношенню до Криму економічні санкції. Але, що більш ймовірно, просто ігнорують їх

З дилерськими центрами “Lada” в Криму і так все зрозуміло, бо відкрив його “АвтоВАЗ”, якому світові санкції не загрожують з відомих причин, хоча президентом концерну є громадянин Швеції та США Бу Інге Андерсон, а позиція цих країн до ситуації навколо Криму нам відома. Подив викликає поведінка провідних світових виробників: BMW, NISSAN, Renault, Peugeot, Citroen та Geely, які через дилерів-доньок “Автоделя”, а саме: “ Автодель” – офіційний дилер BMW і Peugeot в Криму; “Авторитет-М” – офіційний дилер NISSAN; “Автолідер-М”, – Peugeot, Renault  реалізовують продаж іномарок у салонах мережі “Автодель”. Крім того, за даними тієї ж таки компанії, зараз ведуться переговори по укладенню договорів прямого дилерства з представниками Honda та Mitsubishi. Виходить, що великому бізнесу правила не писані.

А поки наші чиновники з МЗС “забороняють” будь-яку діяльність з боку світового бізнесу на тимчасово окупованій території, пан Смолянов готується у найближчі роки наростити продажі до  22-25 тисяч автомобилів на рік, тоді як раніше “Автодель” продавала 9 тис. авто. Тепер відкритим залишається питання діяльності МЗС у цій сфері.

 

 

 

 

 

 

 

 

Схожі новини:

Коментарі