Мінінформполітики реалізувало соціальну кампанію “Крим – це Україна”

Культура, Політика, Читай

b_duhnichМіністерство інформаційної політики реалізувало соціальну кампанію “Крим – це Україна”. Про це повідомляє прес-служба відомства.

“Послідовно працюючи в напрямку актуалізації теми Криму в порядку денному, як в Україні, так і за її межами, МІП крок за кроком реалізує державну політику по реінтеграції півострова в  український інформаційний простір”, – заявив міністр інформаційної політики Юрій Стець.

Як повідомляє прес-служба, в рамках загальнонаціональної соціальної кампанії “Крим – це Україна” відбулось розміщення сюжетів на більш ніж 2000 медіаплощинах по всій Україні. 

На підсумковій прес-конференції за результатами першого місяця діяльності Міністерства інформаційної політики України Юрій Стець представив проект соціальної кампанії «Крим – це Україна!»

Обличчями кампанії стали кримчани: Ахтем Сеїтаблаєв – режисер, продюсер, автор, ведучий проекту “Хоробрі серця”, Ольга Духніч – політичний  психолог, журналіст тижневика “Новое время”, Севгіль Мусаєва-Боровик – головний редактор інтернет-видання “Українська правда”, Владислав Селезньов – підполковник, начальник прес-служби Генерального штабу Збройних сил України,  Ліза Богуцька – блогер, дизайнер, Олександр Янковський – генеральний продюсер “Чорноморської телерадіокомпанії”, керівник телепроекту “Крим.Реалії”.

Схожі новини:

Коментарі