Радник міністра інформаційної політики з питань Криму Еміне Джеппар в рамках презентації інформаційної кампанії “Крим – це Україна” розповіла про головні цілі проекту.
За її словами, ця кампанія дозволить кожному українцю висловити своє відношення до Криму, бо кожен має власну історію стосовно півострову.
“Я впевнена, що для кожного українця Крим – це своя власна історія. Навіть, якщо цього профілю немає – не було літа в Криму, не має знайомих в Криму, все одно анексія для кожного українця відкрила свою власну історію. Тому я сподіваюсь, що наша інформаційна кампанія стане для тих українців, які сьогодні живуть на материковій частині поштовхом і питанням: а що для мене Крим?”, – зазначила Джеппар.
Але на думку радниці, в першу чергу, ця кампанія орієнтована на українців, які сьогодні живуть в Криму.
“Це для тих українців, які живуть в Криму. Які опинилися в дуже жахливих умовах, коли окупанті диктують, як жити, що робити, що казати і не казати. Для тих українців, які сьогодні розгорнули великий спротив агресії, які переконують, що вони не терористи, не радикали. Мова йде про кримськотатарський народ, який став заручником цієї ситуації. Для тих, хто чекає від України не тільки мессіджів, але й конкретних кроків. Тому ми просили відомих українців звернутися до тих, хто залишився там, що дасть їм надію на скоре повернення Криму”, – резюмує Джеппар.
Кампанія складається з кількох частин: більше 20 відеороликів – мессіджей українців до кримчан, спеціальні ролик. що присвячені 26 лютого, коли десятки тисяч патріотів України вийшли під будівлю Верховної Ради АРК на підтримку територіальної цілісності України. Друга частина – це встановлення бігбордів, на яких відомі українці будуть розповідати про свій Крим. Третя частина – це зйомка документального фільму, яку робить телеканал ATR, присвячений анексії півострова.