Міністерство інформаційної політики реалізувало соціальну кампанію “Крим – це Україна”. Про це повідомляє прес-служба відомства.
“Послідовно працюючи в напрямку актуалізації теми Криму в порядку денному, як в Україні, так і за її межами, МІП крок за кроком реалізує державну політику по реінтеграції півострова в український інформаційний простір”, – заявив міністр інформаційної політики Юрій Стець.
Як повідомляє прес-служба, в рамках загальнонаціональної соціальної кампанії “Крим – це Україна” відбулось розміщення сюжетів на більш ніж 2000 медіаплощинах по всій Україні.
На підсумковій прес-конференції за результатами першого місяця діяльності Міністерства інформаційної політики України Юрій Стець представив проект соціальної кампанії «Крим – це Україна!»
Обличчями кампанії стали кримчани: Ахтем Сеїтаблаєв – режисер, продюсер, автор, ведучий проекту “Хоробрі серця”, Ольга Духніч – політичний психолог, журналіст тижневика “Новое время”, Севгіль Мусаєва-Боровик – головний редактор інтернет-видання “Українська правда”, Владислав Селезньов – підполковник, начальник прес-служби Генерального штабу Збройних сил України, Ліза Богуцька – блогер, дизайнер, Олександр Янковський – генеральний продюсер “Чорноморської телерадіокомпанії”, керівник телепроекту “Крим.Реалії”.